Και Νέα μήνυση κατα 12 ατόμων για Τοκογλυφία & Εκβίαση



Για κεφάλαιο συνολικού ποσού 400.000 ευρώ, υποχρεώθηκα να καταβάλλω μέσα σε τρία χρόνια το συνολικό ποσό των ευρώ 2.900.000 με επιταγές και το ποσό των 300.000 ευρώ με μετρητά.

Προκειμένου να πληρώσω τα παραπάνω υπέρογκα ποσά και να καλύψω τις επιταγές μου, αναγκάστηκα να ξεπουλήσω την επιχείρησή μου, καθώς και όλη την ακίνητη περιουσία μου και τέλος υποχρεώθηκα να ζητήσω και την οικονομική στήριξη της οικογένειάς μου, που μου κατέβαλε τεράστια χρηματικά ποσά. Παράλληλα και προκειμένου να φανώ συνεπής στην εξόφληση των επιταγών, βίωνα καθημερινά ανήθικους εκβιασμούς και απειλές.

Με εκβίαζαν ότι αν δεν υπέκυπτα στις εξωφρενικές αιτήσεις τους και δεν πλήρωνα εγκαίρως τους υπέρογκους τόκους, θα δημοσιοποιούσαν τον οικονομικό εξευτελισμό μου στην κοινωνία της Κέρκυρας, πλήττοντας, κατ’αυτόν τον τρόπο, τόσο την δική μου κοινωνική θέση και αξιοπρέπεια όσο και αυτή του .................................................................................... Οι αδίστακτοι τοκογλύφοι δεν περιορίστηκαν, όμως στους παραπάνω εκβιασμούς, αφού σε συνεργασία με άκρως επικίνδυνα άτομα (μπράβους), που δρουν στο νησί της Κέρκυρας, έφτασαν να με απειλήσουν για την ζωή μου και των παιδιών μου.

Περί τα μέσα του έτους 2009, μη μπορώντας πλέον να αντιμετωπίσω την προπεριγραφόμενη κατάσταση και το βάρος των έντονων πιέσεων και των απειλών τους, καθώς και την κοινωνική κατακραυγή, εγκατέλειψα σαν κυνηγημένος την Κέρκυρα.

Επειδή αρχές καλοκαιριού του έτους 2009 ήρθα σε επικοινωνία με τον δημοσιογράφο του διαδικτυακού καναλιού www.cnews.ch Τρύφωνα Βέργη, που ερευνούσε ήδη για τα σκοτεινά κυκλώματα τοκογλυφίας που δραστηριοποιούνται στο νησί της Κέρκυρας και σκεπτόμενος ότι στην ίδια τραγική κατάσταση που είχα περιέλθει, είχαν βρεθεί και εκατοντάδες συμπολίτες μου, αποφάσισα να καταγγείλω δημόσια όσα βίωσα. Επιθυμία μου ήταν η καταγγελία μου αυτή να αποτελέσει το εφαλτήριο για ποινική δίωξη και καταδίκη των μελών του προαναφερθέντος τοκογλυφικού κυκλώματος.

Επειδή εμφανίστηκα στο διαδικτυακό κανάλι του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου www.zougla.gr σε ειδική εκπομπή για την «τοκογλυφία στην Κέρκυρα» (http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=85414&cid=4 ) μετά από την απόπειρα αυτοκτονίας του θύματος Κυρίας Μαρίας Μ.

Επειδή με την από 11/2009 αίτησή μου ενώπιον του κ.Εισαγγελέως Πλημ/κών Κέρκυρας ζήτησα το άνοιγμα των λογαριασμών τόσο των προσωπικών μου όσο και της εταιρίας μου. Επειδή με τις από 25-1-2010 εξώδικες δηλώσεις προς τις τράπεζες EUROBANK, PROBANK, F.B.B., ΓΕΝΙΚΗ και ΚΥΠΡΟΥ, καθώς και με αιτήσεις μου προ τις τράπεζες ΕΛΛΗΝΙΚΗ και MARFIN, ζήτησα να λάβω επίσημα αντίγραφα των πληρωμένων επιταγών μου, συνολικού ύψους ευρώ 2.900.000.

Επειδή από τα παραπάνω στοιχεία αποδεικνύονται οι τοκογλυφικές συναλλαγές μου με το προαναφερθέν κύκλωμα τοκογλύφων, που αποτελείται από τους:

1.Ι
2.Θ
3.Σ
4.Κ
5.Α
6.Κ
7.Ι
8.Λ
9.Α
10.Ά
11.Γ
12.Σ


Επειδή στο ως άνω κύκλωμα τοκογλύφων εμπλέκονται και τραπεζικοί υπάλληλοι.
Επειδή έχω καταθέσει ενώπιον των κκ.Εισαγγελέων Πρωτοδικών και Εφετών Κέρκυρας την από 11/2009 επιστολή μου, πλην όμως μέχρι σήμερα δεν έχω κληθεί να καταθέσω ενώπιόν τους όσα εις αυτήν καταγγέλλω.

Επειδή από την ημέρα που δημοσιοποίησα τις καταγγελίες μου, οι απειλές κατά της ζωής μου όχι μόνο δεν σταμάτησαν, αλλά εντάθηκαν σε τέτοιο βαθμό, ώστε να φοβάμαι να βγω έξω από το σπίτι μου, δεδομένου ότι το ως άνω κύκλωμα είναι αδίστακτο και άκρως επικίνδυνο, αφού για τους εκβιασμούς και τις απειλές χρησιμοποιεί άτομα σεσημασμένα και πληρωμένους δολοφόνους.

Επειδή για όλα τα παραπάνω την 19η Νοεμβρίου 2009 κατέθεσα μήνυση στο Αστ/κό Τμήμα .
Επειδή σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 333, 385, 404 Π.Κ., οι περιγραφείσες στο ιστορικό πράξεις πληρούν κατά την υποκειμενική και αντικειμενική τους υπόσταση τις αξιόποινες πράξεις της απειλής, της εκβίασης και της τοκογλυφίας.

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ

και με την ρητή επιφύλαξη κάθε νομίμου δικαιώματός μου.
Μηνύω τους εις το ιστορικό της παρούσας αναφερθέντες, καθώς και κάθε άλλο υπεύθυνο, που θα προκύψει από την έρευνά σας, για τα τελεσθέντα εις βάρος μου εγκλήματα των άρθρων 333, 385 και 404 Π.Κ.

ΖΗΤΩ την άσκηση της νόμιμης ποινικής δίωξης και την παραδειγματική τιμωρία κάθε εμπλεκόμενου.
Δηλώνω ότι θα παρασταθώ ως πολιτικώς ενάγων στην ποινική δίκη για χρηματική ικανοποίηση λόγω της ηθικής βλάβης που έχω υποστεί από τις άδικες πράξεις τόσο των εις το ιστορικό της παρούσας αναφερθέντων προσώπων όσο και κάθε άλλου υπευθύνου, για ποσό ευρώ (30,00), επιφυλασσόμενος για την αξίωση της συνολικής χρηματικής ικανοποίησής μου για την ηθική βλάβη που υπέστην με αγωγή στα πολιτικά δικαστήρια.

Μάρτυρες προτείνω:

ακολουθούν 11 ονόματα.

ΠΗΓΗ

Απόπειρα αυτοκτονίας έκανε θύμα Τοκογλύφων & Απατεώνων


"Απόπειρα αυτοκτονίας έκανε σήμερα η 34χρονη θύμα του γνωστού κυκλώματος Κυρία Μαρία Μπακούση.
Στις 11 σήμερα το πρωί βρήκαν, στο μικρό γραφείο (ταχυμεταφορική) που διαθέτει, την...

Κυρία Μαρία Μπακούση σε κωματώδη κατάσταση, η οποία έκανε απόπειρα αυτοκτονίας πίνοντας 28 χάπια. Αμέσως την μετέφεραν στο Γενικό Νοσοκομείο της Κέρκυρας όπου της έγινε πλύση στομάχου και της χορηγήθηκαν αντίδοτα.
Η Κυρία Μπακούση άφησε στο γραφείο της την ακόλουθη επιστολή."


ΠΗΓΗ





Δεν υπάρχουν σχόλια: