ΤΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΑΣΣΩΠΙΤΗ

ΚΑΛΗ ΛΑΜΠΡΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΑΣ





ΤΙ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΣΤΟΝ ΝΕΟ ΚΑΣΣΩΠΙΤΗ:

-Η ανικανότητα και η ανοργανωσιά δεν επέτρεψαν την αγορά του ελαιοτριβείου.

-Δεν έληξε το ζήτημα με την μονάδα ιχθυοκαλλιέργειας στο Καπαρέλι.

-Οι αντιαμερικανοί αριστεροί με φιλοαμερικανικές απόψεις.

-Διαμαρτυρίες αγανακτισμένων πολιτών.

-Απάντηση μαθητών στην ΚΟΒ Κασσιώπης.

-Ρατσισμός-Εθνικισμός και ιδεολογική τρομοκρατία.

-Σεμνα και ταπεινά μας κλέβουν τον ιδρώτα.

-Ο "πόλεμος" των ανακοινώσεων.

-Μαρκόπουλος:προβλέψεις για τον τουρισμό απαγορεύονται αυτό το χρόνο.

-Σινιώτικα βουρδούλια.

-Η υπόθεση του ελαιοτριβείου Κασσιώπης.

-Κοροϊδεύουν τον Ελληνα εργάτη.

-Αφήνουν τους δημότες στην τύχη τους(απο την αντιπολίτευση).

Και φυσικά τα αγαπημένα όλων σας "ΚΑΡΦΙΑ".













2 σχόλια:

Παναγία η Κασσωπήτρα είπε...

Εγώ έχω ζάχαρο.
Μια γνωστή μου έχει πίεση.
Ο κουμπάρος μου έχει το διάολο μέσα του.
Η νόνα μου έχει ουρικό οξύ.
Μια γειτονησά μου έχει τρία κεφάλια παιδιά.

Μην ανησυχής. Όπως βλέπεις κανένας δεν είναι τέλειος.

Ανώνυμος είπε...

sygxaritiria sta paidia gia tin apantisi pou edwsan stin kov!!!

mpravo sta paidia tou topou mas gia to epipedo tous kai epidi den masane koutoxorto!

ta karoumpala tis kov as mas apantisoun prwta pos xrewkopise o synaiterismos kai ti ekanan stis maures epoxes tis xountas, kai meta na prosvaloun tin neolaia tou topou!!!

niwtheis eilikrina perifanos otan 17xrona paidia tou topou sou mporoun na xevrakwsoun me tis apopseis tous mia olokliri kommatiki organwsi... syntrofoi stamatiste tis malakies kai afiste isixa ta paidia! to mono pou katafernete einai na xeftilizosaste akoma pio poli eseis kai to komma sas!

oso gia tous ypoloipous as kanoume to kathikon mas kai na agkaliasoume tin neolaia tou topou mas!
kai na gyrisoume tin plati stous psyxastheneis tis kov kai stous 2 dikigorous pou kryvontai apo piso tis kai sykofantoun ta paidia mas!

euxaristw poli
Nikos S.